Saturday, November 20, 2010

Aku hanya ingin kau tahu



Bismillahirrahmanirraahim...............

Ya Allah ,
Jika aku jatuh hati ,
Izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padamu ,
Agar aku tidak tejatuh ke dalam jurang cinta nafsu

Ya Rahman ,
Jika aku jatuh cinta ,
Cintakan la aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu

Ya Rahim ,
Jika aku mencintai seseorang ,
Rindukanlah aku pada seseorang
yang merindui syahid di jalan Mu

Ya Aziz ,
Jika aku menikmati cinta hamba mu ,
Janganlah kenikmatan itu
Melebihi kenikmatan
Betapa indahnya beribadat kepadamu

Ya rabbana ,
Jika aku bersedih
Kerana seseorang menjauhiku ,
Kuatkanlah hati dan keimananku ,
Agar aku tidak jauh dari kasih sayang MU


Amin Ya Rabbal Alamin

( Amat bermakna kata2 lam video ni )