Saturday, June 18, 2011

MAAFKAN AKU SAYANG...!!!

Entah kepada siapa harus aku ceritakan.... entah kepada siapa harus ku luahkan apa yang terpendam di hati di saat ini di ketika ini..... Walaupun kawan-kawan , parents , kau lihat aku gembira dan senang tapi dihati tak seperti yang tergambar diluaran.. sakit tak terhingga....
Aku tak sangguh menahan sakit ini , sungguhnya pekenalan ku bersamanya penuh dengan suka duka , penuh dengan liku-liku yang mencabar..
SAYANG.... aku pergi bukan kerana aku tak sayang.. aku pergi bukan kerana aku benci kamu tapi pergi ku membahagiakan kamu.. aku pergi untuk mencari diri aku yang selama ini telah hilang dihanyut masa..
Jauh disudut hati aku masih sayangkan kamu.. sukar aku melupakan dirimu... entah bagaimana harus aku tempuh hidup aku ini... sayang maafkan diriku kerana telah melukan hatimu... yang aku taburkan bukan janji palsu , yang ku lafazkan bukan kata-kata kosong..
Aku terlalu ego , akhirnya ego ku memakan diriku sendiri........
SAYANG..... aku tahu ini semua salah aku , semua ni berpunca dari aku sendiri.... begitu berat hati aku melepaskan kau pergi meninggalkan aku , namun aku harus akur dengan apa yang sudah tertulis...
SAYANG.... kini aku sedar telah banyak salah yang aku sudah lakukan... tapi untuk kembali padamu tak mungkin sama sekali.. bukan kerana aku sudah putus asa tapi kerana aku tak sangguh melukan hatimu lagi.. aku sayang akan kamu.. segalanya aku korban untuk kamu , kau jugak padaku .. andai nya ini akhirnya hubungan kita aku bersyukur kerana mengenali dirimu .. bagiku kau terindah..
SAYANG... maafkan diriku