Sunday, October 17, 2010

Nak....!! Nak...!! Nak....!!!!

Gosh....!!! that's what i want....!!!!
Rugi2.......!!! My Acer laptop , n nokia E71 hilang... kna curi........!!!
now nk kna beli laptop.... hp baru....!!! arghhhh.............................!!
Dammmm.....!!!!!!!
Nk beli memang boleh....!! Tp sakit la kalau nk beli serentak......................................
So... kna slow la.... !!!! So now tengah simpan and nak beli Laptop n new hp.....
The 1st step : Laptop dlu.......
The 2nd step : Bru hp...................
Ok.... set...!! Minta2 dapat.................... hehhehehehehehehhee.........
Because i used my own money.... Not money from my parents................. :)
nak minta duit dari parents segan kut... pasal kan da keje.....
So... after this if dah dapat dah laptop n hp ni... saya akan jaga dengan baik and xkan letak merata even kat rumah sendri... or dalam bilik sendiri... pasal dulu laptop and hp saya kena curi pun dalam rumah saya sendiri..... so pas ni maybe akan simpan elok2 la.. Nak tidur pun saya akan sorok la kat mana2 yang orang xtahu... pelik2 kat rumah sendiri pun bahaya..
So kepada pencuri yang masuk rumah saya... curi laptop , hp and duit saya... saya nak doakan 1 je kepada kamu.... Wahai pencuri p mampus la ko.. minta2 ko kna bala....
dammmmm.....!!!!!!!!!!!!